ПРОЕКТ
УЧАСНИКИ ТВОРЧОЇ ГРУПИ
1.
Каліцінська Р. О. – керівник проекту, вчитель української мови та літератури і зарубіжної
літератури, голова м/о класних керівників.
2.
Чорна А. І. – заступник директора з виховної роботи, вчитель хімії.
3.
Півнюк Т. М. – заступник директора початкової школи, вчитель історії.
4.
Пігуляк Н. В. – вчитель історії і правознавства, голова м/о.
5.
Драбович В. А. – вчитель історії і правознавства.
6.
Цвігун О. В. – вчитель початкових класів.
7.
Дзюрак Т. Д. – вчитель музичного мистецтва, педагог-організатор.
8.
Дмитренко
Р. В. – вчитель фізичного виховання та військової підготовки.
Мета проекту:
ü
сприяти вихованню у молодого покоління національно –
патріотичних почуттів;
ü
поглибити
знання вихованців з історії української державності й громадянства, культури
народу, його традицій;
ü
формувати
повагу до культурного та історичного
минулого України,високий рівень
національної, правової свідомості і самосвідомості, громадянської, соціальної
відповідальності, готовності працювати в ім’я розквіту України, усвідомлення
необхідності досконалого знання державної мови;
ü
розвивати
інтелектуальні, духовні, трудові, художньо-естетичні риси, розумні потреби та
установки, ініціативність, творчі здібності й таланти вихованців;
ü
виховувати
високі моральні якості особистості;
ü
стимулювати
постійне зростання вихованців як особистостей, прагнення до самовираження,
самореалізації та самоствердження, активної діяльності; здатність до виконання
громадянського обов’язку.
ü
забезпечення
створення умов для інтелектуального, культурного та фізичного розвитку.
Завдання
проекту:
-
підвищити статус
патріотичного виховання в українському суспільстві загалом та школі зокрема;
-
зорієнтувати
виховну систему школи на визнання пріоритету патріотичного виховання
особистості;
-
виявлення рівня
сформованості в вихованців патріотичних і громадянських якостей;
-
розвиток
інтелектуальної, емоційно-почуттєвої та вольової сфери особистості;
-
впровадження
активних форм, методів і видів виховної діяльності;
-
інформувати
всіх учасників навчально – виховного процесу про досягнення і нововведення у
сфері національно – патріотичного
виховання;
-
активізувати
роботу педагогічного та учнівського колективу, органів учнівського
самоврядування, батьківської громадськості з питань національно - патріотичного
виховання;
-
активізувати
форми масової національно – патріотичної діяльності
(пошукова робота, тематичних
заходів, пов’язаних із знаменними та
пам’ятними датами);
-
вивчати та
популяризувати серед освітянського загалу передовий педагогічний досвід з
питань формування громадянина – патріота
України.
Учасники проекту:
вчителі, учні, батьки.
Тривалість: 5 років.
Тип
проекту: творчий, виховний,
колективний.
Актуальність проекту: патріотичне виховання підростаючого покоління – одна з
найактуальніших задач нашого часу. Проект «Плекаємо патріотів України» - це можливість донести до вихованців, вчителів, батьків, що патріотизм –
основа духовного життя кожної людини, її прагнення до волі та процвітання своєї
країни. Патріотизм становить одну з найважливіших складових частин
національного світогляду і поведінки людини у її ставленні до рідного краю, до
інших націй і народностей. Збереження історико-культурних традицій народу,
знання героїчного минулого – це основа патріотичного виховання. Актуальність проекту доведена самим життям. Спільна праця
вихованців та педагогів сприяє формуванню духовно-етичних, патріотичних
орієнтирів молоді.
План
роботи творчої групи у рамках проекту
«Плекаємо патріотів України»
на 2015-2016 навчальний рік
№
|
Зміст роботи
|
Термін виконання
|
Відповідальні
|
1.
|
Засідання
творчої групи «Основні напрямки реалізації проекту. Думки і пропозиції».
|
Вересень
|
Каліцінська
Р. О.
|
2.
|
Дослідити
теоретичні засади національно-патріотичного виховання у сучасній школі.
|
Жовтень
|
Учасники
проекту
|
3.
|
Проводити
виховні заходи (свята, флеш-моби, фестивалі), спрямовані на поглиблене
вивчення історії України, підвищення почуття патріотизму в учнів (до Дня
захисника України, пам’яті жертв голодомору, війни та політичних репресій,
бою під Крутами, до Дня свободи, соборності України, трагедії на
Чорнобильській АЕС, до Дня Перемоги)
|
Протягом
року
|
Учасники
проекту, класні керівники
|
4.
|
Створити
у класних кімнатах патріотичний стенд «Куточок пам’яті»
|
Січень-лютий
|
Класні
керівники
|
5.
|
Поглибити
і систематизувати туристично-краєзнавчу роботу у школі з метою вивчення
історико-культурної спадщини України.
|
Протягом
року
|
Класні
керівники
|
6.
|
Брати
участь та розвивати волонтерський рух, залучати школярів до посильницької
допомоги людям похилого віку, інвалідам, воїнам АТО та їх сім’ям (проводити акції, виставки, аукціони, ярмарки тощо)
|
Протягом
року
|
Чорна А.
І.
Дзюрак Т.
В.
Класні
керівники
|
7.
|
Проводити
інтелектуальні заняття з історії та права, мови і літератури: вікторини,
конкурси, брейн-ринги, майстер-класи, ток-шоу, круглі столи тощо
|
Протягом
року
|
Вчителі
історії і права, української мови та літератури, класні керівники
|
8.
|
Упорядкувати
збірку дитячих поезій про Україну «Юні патріоти».
|
Січень
|
Учасники
проекту
|
9.
|
Оформити
куточок національно-патріотичного виховання , приурочений Революції Гідності
та учасникам АТО.
|
Лютий
|
Чорна А.
І.
|
10.
|
Взяти
участь у проведенні міського конкурсу Всеукраїнської дитячо-юнацької
військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»).
|
Квітень
|
Дмитренко
Р. В.
|
11.
|
Провести
народознавчі свята, спрямовані на вивчення
та відродження українських звичаїв, традицій і побуту.
|
Протягом
року
|
Каліцінська
Р. О.
Дзюрак Т.
В.
Цвігун О.
В.
|
12.
|
Відзначати
дати українського літературно-мистецького життя: декадник української мови та
літератури, дні української писемності та рідної мови, дні М. М. Коцюбинського
та Т. Г. Шевченка у школі тощо.
|
Протягом
року
|
Вчителі української
мови та літератури, молодших класів.
|
13.
|
Проводити
зустрічі з талановитими людьми рідного краю, ветеранами, волонтерами,
учасниками АТО.
|
Протягом
року
|
Класні
керівники
|
14.
|
Організувати
тематичні виставки, що ілюструють становлення та розвиток українського
державотворення.
|
Протягом
року
|
Пальонко
Т. В.
|
15.
|
Проводити
години спілкування, уроки мужності, підкреслити героїзм та відданість
українських військових своїй державі, національну свідомість пересічних
громадян.
|
Протягом
року
|
Класні
керівники
|
Немає коментарів:
Дописати коментар